6 Mart 2014 Perşembe

Bağışlıyorum / Ziyaret

attığım adımları neden bu kadar yakından inceliyorsun
kendinle yalnız kalmaktan kork, peki, ama benden ne istiyorsun
yalandan gün boyu anlattığın projelerden illallah
nedir bu alıp veremediğin anlamıyorum ki
şu çok masum aklımla

bir şeyler yapmayacaksan beni neden heyecanlandırıyorsun
hadi hepsini geçtim
ben yapınca niçin inciniyorsun
kim olduğunu bilmiyor muyun sanki
rumuzunla kandıramazsın beni
yüzüme aksini söyleme bari
zile basıp kaçmak
neşelendiriyor mu yoksa?

seni gibi bay şevkkıran 
eksik etme kendini
bayan burunkıvıran
sapla gitsin hançeri
sen istersin de
elimi uzatmam mı ben
evet, doğru duydun
bağışlıyorum seni
bağışlıyorum seni

herkes ve herşey hakkında ne kadar da çok atıp tutuyorsun
herşeyin en iyisini sen mi
bir tek sen mi biliyorsun
kendi ışığından korktuğun ortada
alışmışsın anonim çığlıklara
derinlerde biliyorsun aslında
egonla savaşma
ruhunla seviş

seni gibi bay şevkkıran 
eksik etme kendini
bayan burunkıvıran
sapla gitsin hançeri
sen istersin de
elimi uzatmam mı ben
evet, doğru duydun
bağışlıyorum seni
bağışlıyorum seni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder